Читання віршів напам'ять (критерії оцінювання)

 І. Початковий рівень:

1 бал - Учень монотонно читає напам'ять лише окремі фрази художнього тексту.
2 бали - Учень невиразно читає напам'ять невеличкий фрагмент рекомендованого для вивчення твору.
3 бали - Учень читає напам'ять недостатній за обсягом уривок твору зі значною кількістю фактичних мовленнєвих помилок.


ІІ. Середній рівень:

4 бали - При читанні напам'ять твору учень допускає значну кількість помилок різного характеру.
5 балів - Учень читає вивчений напам'ять твір зі значними змістовими неточностями, порушеннями правил техніки мовлення.
6 балів - Учень читає напам'ять художній твір з окремими орфоепічними та змістовими огріхами.


ІІІ. Достатній рівень:

7 балів - При читанні напам'ять твору учень правильно, чітко передає зміст твору, але виконує його невиразно, монотонно.
8 балів - Вивчений напам'ять твір учень читає з окремими декламаційними огріхами.
9 балів - Учень виразно читає напам'ять вивчений твір, але час від часу допускає змістові неточності.


ІV. Високий рівень:

10 балів - Учень виразно, без помилок та неточностей декламує твір напам'ять.
11 балів - Вивчений напам'ять твір учень декламує, виявляючи індивідуальне розуміння тексту, своє ставлення до прочитаного.
12 балів - Читання напам'ять твору учнем відзначається високим рівнем артистизму, мовленнєвої вправності. Учень виявляє особисте ставлення до прочитаного, може сформулювати і висловити своє «надзавдання» (мету) читання твору.

Коментарі